Research Seminar Series - Spring 2024

Das Jacobs Center organisiert jedes Semester ein Programm von drei bis neun interdisziplinären Vorlesungen, zu denen international renommierte Dozenten eingeladen werden. Die Themen stehen im Zusammenhang mit den Forschungsschwerpunkten des Zentrums.

Die Research Seminar Series findet in den Räumen der Universität statt und ist
der Öffentlichkeit zugänglich. Lehrende, Studierende und andere Interessierte sind herzlich eingeladen.

The Jacobs Center organizes each semester a series of three to nine interdisciplinary lectures, for which internationally renowned speakers are invited. The topics are related to the Center's major research areas.

The Research Seminar Series takes place at the University and is open
to the public. Teachers, students and other interested persons are cordially invited.

Prof. Dr. Joe Barnby

Assistant Professor of Psychology at the Royal Holloway, University of London

Walking a Mile in Their Shoes - Refining the Foundations of Social Representation

06.05.2024